poniedziałek, 10 lutego 2020

Mintayowy flow

Na 18. Dolnośląskich Warsztatach Craftowych
 brałam udział w pokazie Agnieszki Szczepaniak (In the land of Fussia z Mintay Papers DT)


Z papierów Mintay Forever Young tworzyliśmy urodzinowe kartki. 



Czasu na wszystkie kompozycje nie starczyło, a materiałów było całkiem sporo.
Po powrocie do domu powstało kilka prac.
Wykorzystałam do nich otrzymane materiały, ale też połączyłam je z białymi kartkami tłoczonymi w urodzinowe girlandy.
Jeszcze trochę materiałów mi zostało,więc jeszcze na pewno coś stworzę. Pomysłów nie brakuje.

Cieszę się, że mogłam wziąć udział w tym pokazie.

A to moje prace.
Część z nich ozdobiłam Mod Podge Dimensional Magic, nadając dodatkowego wymiaru, połysku, wydobywając elementy, które chciałam podkreślić.










Kartkę z shaker boxem zgłaszam do wyzwania


3 komentarze: