środa, 12 lutego 2020

Leśne walentynki

Od kiedy zobaczyłam ten napis: "Mój Ty Dziku!" to już widziałam, że muszę to wykorzystać na Walentynki.


Wiem, wiem, wiem, powinny być serca, czerwień itp. ALE ja wiem, ja jestem pewna, że mój Partner, to właśnie w takiej leśnej wersji się zakocha. On to ma coś z tego nieokrzesanego dzika. On to jest taki człowiek z lasu ;) Nie dla niego wzniosłe miłosne wiersze. Nie dla niego romantyzm. Dla niego takie patetyczne liryki miłosne wydają się wyssane z palca, nieautentyczne, takie pitu-pitu. 
Do niego trzeba o tej miłości prostolinijnie. 

Słuchaliście kiedyś Luxtorpedy? :)


Autentycznie, papiery ZOJU wpisują się świetnie w ten nasz  domowy motyw miłosny
"Hej, hej, na pierwszy rzut oka,
hej, hej, nie widać, że kocham"

Zawsze trochę śmieszkuję z tekstu tej piosenki i utożsamiam się z kobietą do której śpiewa Litza.

A wracając do kartki: lubię kiedy na kartce jest pełno, bogato.
W ruch poszło: baza na papierze craft, mnóstwo liści, chrobotki, kamyczki, farbowana gaza, igły sosny, metalowe listki. 




Chciałam podkreślić motyw Walentynek, stąd na kartce napis love i serduszko, 
ale nie mogłam się powstrzymać i użyłam tu pasty z efektem rdzy. 



Z dwóch rzeczy nie jestem zadowolona, ale to nauka na przyszłość.
Użyłam tak wielu elementów, że w zasadzie zasłoniłam najcenniejsze elementy tła - tego jasnego papieru, ech.
Chciałam, żeby ważka się mieniła - tak jak mają w naturze. Nie mam pyłku, więc użyłam takiego magicznego rozświetlacza do twarzy, z mieniącymi się drobinkami. Na to nałożyłam Mod Podge Dimensional Magic w dużej ilości, dla połysku i trójwymiarowości. Ostatnim razem, kiedy go używałam, preparat nim wysechł - po drodze czymś go wybrudziłam, więc wpadłam na pomysł, że tym razem wysuszę go nagrzewnicą. Nie udało mi się - zrobiły się fale. w dodatku mieniąca poświata się zgubiła.

EDIT:
Kartka nie zmieści się do koperty, wiec koniecznie trzeba było zrobić pudełko. Ma ono wysokość 1/2 cala - tyle wystarczy, a wyższego pudełka, z kartki A4 i tak nie da się zrobić.
Ozdobiłam go minimalistycznie, ale tak by korespondował z kartką.





Staję do wyzwań:





11 komentarzy:

  1. Ale świetna walentynka! 😉 Dziękujemy za wspólną zabawę z Art-Piaskownicą 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Super praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY SERCE. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Karola

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna kartka! Dziękujemy za udział w zabawie DIY INSPIRACJE-SERCE. Serdecznie pozdrowienia od całego zespołu DIY.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna, moje klimaty<3, pioseneczka także mi miła ;), bardzo dziękuję za zabawę z AltairArt, pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna interpretacja tematu, podoba mi się taka warstwowa praca, dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna praca! Dziękuję, za udział w zabawie DIY INSPIRACJE-SERCE, pozdrawiam gorąco DT DIY Paulina

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna praca z humorem :) Dziękuję za udział w lutowym wyzwaniu Altair Art. Pozdrawiam, Monika DT

    OdpowiedzUsuń