środa, 19 lutego 2020

Kartka fortepian.

Pokusiłam się na wzięcie udziały w wyzwaniu artPiASKOWNiCY, którego tematem są kartki przestrzenne. Szukałam tematu, aż wpadłam na pomysł, żeby zrobić fortepian.



 Na podstawie znalezionego w internecie szablonu, stworzyłam w wordzie własną wersję. Nie jest to najlepszy program do tego celu, ale się udało. Wzór wydrukowałam na czarnym papierze, wycięłam elementy i starannie skleiłam. Zaczęłam od nóg. Z pedałów całkiem zrezygnowałam - upraszczając elementy na dole, bardziej skupia się wzrok na tym co chciałam umieścić na nakrywie górnej. Zbigowałam wszystko i zaczęłam sklejanie obudowy od strony klawiatury.





Następnie przykleiłam nakrywę górną i zabrałam się za ozdabianie. 
Pulpit na książkę wycięłam z kawałka skrapka, do tego wszystkiego kwiaty, pręciki, tekturki, gaza, koronka, scrapki, elementy do wycinania.







W środku umieściłam papier w nuty. Koniecznie chciałam, żeby to były nuty i żeby był jasny, dzięki temu jeśli ktoś będzie miał takie życzenie, może posłużyć za miejsce do krótkiej sentencji. 



A jeśli ktoś ma ochotę się rozpisać, to jest to możliwe dzięki umieszczeniu otwieranego taga w kieszonce po wewnętrznej stronie nakrywy. 
W razie potrzeby kieszonkę można też wykorzystać do schowania gotówki.



Myślę, że się pięknie prezentuje i sprawi radość muzykowi.




Biorę udział w wyzwaniu:

4 komentarze:

  1. Prezentuje się przepięknie! Super praca!Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu na ArtPiaskownicy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudna kartka! Dziękujemy za udział w wyzwaniu na Art-Piaskownicy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna praca! Dziękuję za udział w zabawie Art Piaskownicy!

    OdpowiedzUsuń