piątek, 8 listopada 2019

Urodzinowy box

Uwielbiam w ręcznie robionych kartkach to dopasowanie do osoby
i okazji z jakiej prezent ma zostać podarowany.


Starałam się połączyć 3 ulubione kolory: czerń, zieleń i niebieski.





Wieczko ozdobiłam liśćmi, kwiatami i wstążką, żeby przełamać smutek, który kojarzy mi się z czarnym kolorem.



Chciałam, żeby box zaskakiwał. 
Dlatego zdecydowałam się, na wykorzystanie czerni na zewnętrznych ściankach,
a pozostałych kolorów w środku. 




Wewnętrzne ścianki ozdobiłam dużą ilością liści i kwiatami, ale pozostając cały czas odcieniach zieleni.
Każda ze ścianek, ma określone znaczenie. Jedna z nich to oczywiście życzenia. Na drugiej znajduje się zielone auto z wyjątkową rejestracją, które jest marzeniem jubilatki. Po przeciwległej stronie znajduje się tekturka z maszynką do tatuażu, która wyraża jej zainteresowanie w tym temacie.
Na ostatniej ściance, wstążką przewiązany jest prezent w postaci gotówki.





Środek boxa to oczywiście ozdobiona kwiatami, gazą, i chrobotkiem - osiemnastka z tekturek.




Exploding box zgłaszam na wyzwanie ArtPiaskownicy





a także na wyzwanie Szuflady

3 komentarze:

  1. Cudowny:)Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny box! Dziękuję za Twój udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń