wtorek, 12 listopada 2019

Koralowe wyzwanie

Tym razem skorzystałam z gotowej mapki i postanowiłam stworzyć kartkę o określonej kolorystyce.
Najpierw przedstawiam wam zarys tego co miało powstać.

Oto mapka:

A to kolory:
KORALOWY I  FIOLETOWY


Może to jest ciężko do uwierzenia, ale nasiłowałam się z tym zadaniem.
Głównie dlatego, że nie mam zbyt wielu papierów w takiej tonacji.
O ile z fioletów to jeszcze miałam, jako tako w czym wybierać,
to ten papier w odcieniach koralowego, miałam dokładnie taki skrawek, jaki użyłam.
Nie wiem nawet co to za kolekcja, ponieważ wyciągnęłam go z kartonu wymiankowego
w trakcie Kwiatu Dolnośląskiego.





To jest kartka z resztek i końcówek, dlatego jestem z niej podwójnie zadowolona
Udało mi się wykorzystać papiery, które leżały gdzieś odłogiem
 i dodatkowo wyszło pięknie.
Początki były trudne. Połączenie było jakieś takie na siłę. Jakby czegoś brakowało.
Ale przykładałam, przymierzałam i jest: taki o to efekt tego myślenia:


To na prawdę było wyzwanie. Ale myślę, że wybrnęłam z tego świetnie!

Użyłam maski z Agaterii,
 i moich własnych kwiatków, do których nie mam wykrojnika, a prezentują się pięknie.

Startuje do wyzwania:


oraz




2 komentarze:

  1. Dzień dobry :) bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu, ale to konkretne wyzwanie zakończyło się 2 lata temu i wyniki już zostały ogłoszone :)
    Zapraszam na aktualne wzywanie: http://www.altairart.pl/2019/11/wyzwanie-112019-w-kolorze-nieba.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niesamowite ;) haha jak to się stało, że znalazłam nieaktualne wyzwanie? Mimo to, dziękuję. Bardzo podoba mi się kartka, która powstała z tej mapki :)

      Usuń