środa, 27 marca 2019

Kwiecista oprawa na jubileuszowe życzenia.

Na szczególne okazje potrzebujemy wyjątkowej oprawy na życzenia. Poniższą pracą starałam się temu zadaniu sprostać. Głównym elementem kartki jest cyfra 60. Ręcznie wycięłam ją z tektury introligatorskiej. Ponieważ chciałam, żeby miała ciekawą fakturę, użyłam na niej pasty śniegowej - ostatnio często z niej korzystam w taki sposób :)





Użyłam papierów:
Mintay by Karola, z kolekcji Birdsong
Mintay by Karola, z kolekcji Together
UHK, z kolekcji Loft Herbs

Kartkę zgłaszam do wyzwania #42, Cyfry:


4 komentarze:

  1. Śliczna, taka delikatna :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Kompozycja bardzo prosta, ale za to detale ciekawe. Podziwiam wycięte cyfry! Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super:) Dziękuję za udział w wyzwaniu "Miszmasz papierowy" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna, delikatna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń