wtorek, 19 marca 2019

Dla kobiety, kobieta, kobieco - marcowe wyzwanie

O jeny! ... od czego zacząć?

Może od tego, że jestem zafascynowana nowym pomysłem na kartki, który zaczerpnęłam na spotkaniu Kwiatu Dolnośląskiego. Dobrosława pokazywała jak zrobić kartkę popup box. Dziękuję ogromnie za to spotkanie. Mam po nim mnóstwo pomysłów! 

Dodatkowo na spotkaniu dowiedziałam się o marcowym wyzwaniu, poświęconym kobietom, które zatytułowane jest własnie "Dla kobiety, kobieta, kobieco" i postanowiłam, że wezmę w nim udział.



Tak o to powstała kartka, którą prezentuję poniżej. Jest na niej wiosna, są kwiaty, ptaki, jest róż - takie my kobiety jesteśmy (moim zdaniem) - romantyczne, wesołe. Ale jesteśmy też poważne, dojrzałe, eleganckie i czerń to pięknie podkreśla.

I to właśnie jest kartka, którą kobieta może podarować drugiej kobiecie. Do tego by sprawić komuś przyjemność nie trzeba czekać na okazję. Często tak jest, że kiedy myślimy coś miłego o drugiej osobie, to nie mówimy tego na głos. Częściej na głos krytykujemy, niż chwalimy - ja tak niestety mam. A krytyka kobiet względem siebie potrafi być bez względna ;). Odwróćmy to! Dajmy odczuć innym, że siebie nawzajem cenimy. Chwalmy głośno. Ja też się postaram ;)




Wykorzystałam papiery z kolekcji: Hello Beautiful, Piątek 13

Kartka, zgodnie z instrukcją ;), posiada miejsce na tag, który można uzupełnić o inne dobre słowa dla wyjątkowej kobiety. Jeśli ktoś ma ochotę ją w ten sposób wykorzystać - to ja zapraszam ;)


A jak się człowiek wkręci w wyzwania to po całości ;) Korzystając z okazji zgłaszam te pracę również do innego kobiecego wyzwania, organizowanego przez Crafty Moly.







5 komentarzy:

  1. Bardzo oryginalne pudełeczko. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Crafty Moly :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fana kompozycja i forma. Dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu "Crafty Moly" Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń