środa, 10 kwietnia 2019

Wielkanocna kartka z dwulatką DIY

Bardzo fajny pomysł na kartkę podpatrzyłam na pinterest.
I stwierdziłam, że to jest to, co w tym roku przygotujemy dla rodziny z okazji Świąt Wielkiejnocy wspólnie, wraz z dwuipółletnią Laurą.


Poniżej możecie popatrzeć jak wyglądała nasza realizacja.




Zaczęłam od przygotowania bazy w formacie A6. 
Kolejną rzeczą było stworzenie szablonu w Wordzie, do druku, na kartce A4,

z wykorzystaniem tego wzoru królika.




Po wydrukowaniu, przycięłam papier zgodnie z liniami. Nożykiem Olfy wycięłam królika.




Dla wygody królika odrysowałam ołówkiem na bazie.
Zabrałam się za przygotowanie kolorowego papieru. Użyłam głównie kolekcji Hallo Spring, z której zostały mi tylko wąskie paski. Pocięłam je na jeszcze węższe elementy. I poprosiłam Laurę o pomoc w ich przyklejaniu. 




Laura świetnie sobie radzi zarówno ze smarowaniem klejem jak i z całkiem równym przyklejaniem kolejnych pasków. Nawet rozumiała, że jeśli chce żeby było widać groszki na pasku, to musi posmarować jego drugą stronę. Poszło gładko.





Kiedy zakryłyśmy paskami kontur królika z drobną zakładką, przykleiłyśmy na dystans kartkę z wyciętym królikiem. 




A potem przyszedł czas na doklejenie ogona (pompon z zestawu z pepco).





Jeszcze życzenia i mamy gotowe karteczki.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz