sobota, 23 lutego 2013

Ślubna karteczka


Kartka została wykonana na podstawie sketch'u, który wydał mi się odpowiedni do okazji. Wybrałam w większości różowy papier i żeby tę kolorystykę trochę przełamać dodałam żółte różyczki i zielony tag. Wykorzystałam do niej tusze: żółtym podkolorowałam trochę jasnoróżowy papier w prążki, tak aby kolor różyczek lepiej się komponował z kartką, czerwonym zaznaczyłam brzegi zdobnego różowego papieru i staro-złotym wy tuszowałam tag oraz brzegi "koronki" z lewej strony. Napis na tagu wykonałam ręcznie, czarnym tuszem.
Taką karteczkę ciężko byłoby zmieścić w kopercie dlatego to kompletu wykonałam do niej pudełeczko z okienkiem.


Wykorzystane papiery:

  •  Kolekcja "Herbatka dla dwojga"
  • "Herbatka dla dwojga 7"
  • "Świerszcz za kominem - 06"


  • Sketch, z którego korzystałam:


    Przydatne był też:

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz